Saturday 9 June 2012

study week part 2

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasihani..

Alhamdulillah..study week saya berjalan dengan lancar..

tengah persiapkan diri sebelum di medan peperangan.. bangun2 solat subuh ngaji, terus study ha.. nak nyanyi jap!

bangun pagi, solat subuh,
ngaji study,
bancuh kopi, cicah roti,
basuh baju jemur baju
pegi mandi! :)
(rentak lagu kanak-kanak)

hehe..seronok sangat rasa.. walaupun saya ni bukan jenis yang stay up kan..asal nk stay up je mesti nantok sgt..so, sama je..bangun pagi n study..orang yang berstay up tu lepas subuh baru tido..huhu..dokleh2...dok biase.. :) apa-apa pun kawan2..study smard even not study hard..but...do our best!! usaha lif kejayaan.. ;D saya pun tengah usaha bersungguh.. dapat semangat dari kejayaan kwn baik saya..NUR IZZATI AISYAH..perlu ke hurup besar ni?? hee.. zati, tahniah ye..4 rata kot every sem..bangga aku jadi kawan dia..and tahniah jugak dapat sambung dentist! tercapai jugak cita-cita saya masa kecik..hehe..
jadual pekse qila n iju.. Hijau:: iju, pink:: qila..
kwn2..saya nak share...masa study Pendidikan Masyarakat, banyak sangat ilmu yang saya dapat so nak share nak kwn2..

tips xnak angkuh dan sombong dibawa khas daripada Imam Al-Ghazali.. :)








ha..semalam jugak berlangsungnya watikah perlantikan PMFST sesi 2012 2013.. kena berikrar..membawa amanah dan tanggungjawab yang besar.. Kuatkanlah semangat ku dan permudahkanlah urusan ku..



sekian..
::aqil aziz :D


1 comment:

  1. hehe. Thank u Qila.. fuhyoo. ad org tu mention nama kita la kt entry dioa. hehe.
    Selamat memegang amanah. Jalankn sebaik mungkin okay! :)

    ReplyDelete